Kącik architekta – Muzeum El Greco / Pardo + Tapia Arquitectos

Dzięki uprzejmości Pardo + Tapia Arquitectos Architekci: Pardo + Tapia Arquitectos Lokalizacja: Toledo, Hiszpania Zespół projektowy: Fernando Pardo Calvo, Bernardo García Tapia Projekt Rok: 2010 Zdjęcia: Dzięki uprzejmości Pardo + Tapia Arquitectos + 14 Obszar projektu: 1461,75 m2 Rigger: Pedro Montes Współpracownicy: Ricardo Messena Gago, Stefano Presi, Stefania Albiero, David Marsinyach, Elena Castillo Klient: Gerencia de Infraestructuras y Equipamientos de Cultura, Ministerio de Cultura Krótki historyczny komentarz Na bazie pozostałości domu z XVI wieku i renesansowego pałacu przy Żydówka Toledo, została zbudowana na początku XX wieku w związku z budownictwem, które dziś łączy Dom Muzealny El Greco.
Dzięki uprzejmości Pardo + Tapia Arquitectos Markiz de la Vega-Inclán był tym, który odzyskał te tereny, a także ogrody w latach 1907.
1910, celem było rozwinięcie idei zorganizowania centrum poświęconego dziełu sztuki El Greco wykonanego w żydowskim Toledo, w prawdziwym otoczeniu domu El Greco, w pobliżu Pałacu Villena.
Po zakończeniu prac darowizna od państwa hiszpańskiego została sformalizowana, a 27 kwietnia 1910 r.
Został ustanowiony Patronat, instytucja ta przejęła opiekę i zarządzała domem Muzeum w Greco.
W tym patronacie zaangażowane były znaczące osobistości wieku.
(Beruete, Sorolla, Mélida, Cossío, itp.).
Dom został otwarty i zainaugurowany 12 czerwca 1911 r.
Odrestaurowano sekcję jako dom Markizów Vegi-Incan, pozostając w tej prywatnej sytuacji do 1942 r.
Dzięki uprzejmości Pardo + Tapia Arquitectos Powody przywrócenia tego połączenia były następujące: schronienie w tym zbiorze dzieł El Greco, który rozrzucono po całym mieście Toledo (kościół San Jose, szpital Santiago, itp.) i ryzykował zniknięciem i zagubieniem.
Ta kolekcja została opracowana z przedłużeniem kolejnego pokoju w 1921 roku, w celu ekspozycji dzieła sztuki malarskiej XVII-wiecznych szkół hiszpańskich.
To powinien być punkt wyjścia dla hiszpańskiego centrum sztuki.
Po renowacji w 1921 r.
Następowały dwa inne, w latach 1950 i 1960, a drugi w 1990 r.
Bieżący projekt rozpoczyna się w miejscu bazowym ostatniego (1990).
Projekt Celem projektu było wykorzystanie przestrzeni i kultury Potencjał, że edycje, ogrody i osobowość El Greco również, przechodząc przez pracę wyrównania.
Tymczasem konstrukcja pawilonu daje schronienie funduszom muzealnym, a nowa ścieżka podróży jest restrukturyzowana na całej powierzchni budynków (zrehabilitowana i dostosowana do aktualnych standardów normatywnych), a także umożliwia zwiedzanie ogrodów i jaskiń.
Muzeografia Projekt muzeograficzny, choć formalnie wyróżniony, bierze udział we wspólnym celu, przechodząc przez istniejącą ścieżkę budowania, pokazując rekonwalescencję i budowę postaci El Greca przez markiza de la Vega-Inclán, pracę i różne aspekty jego życie i podróże, a także jego malarstwo, wpływają później, w celu wyjaśnienia i nadania wartości przez referencyjną konfigurację.
[patrz też: instalbud trzebinia, meble pracowniczne, utylizacja azbestu ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: instalbud trzebinia szafy na dokumenty sklep internetowy utylizacja azbestu